Camino de Santiago de Compostela (2) - Reisverslag uit Venray, Nederland van An en André - WaarBenJij.nu Camino de Santiago de Compostela (2) - Reisverslag uit Venray, Nederland van An en André - WaarBenJij.nu

Camino de Santiago de Compostela (2)

Door: André

Blijf op de hoogte en volg An en André

11 April 2018 | Nederland, Venray

Vandaag vetrekken we voor ons 2e gedeelte van onze pelgrimstocht. De reis gaat naar Leon, waar we vorig jaar zijn geëindigd.

Laten we gaan

Laten we gaan
naar het land van de pelgrim
te voet over paden naar zee
met wandelschoen, rugzak en stok
met jou, met jou alleen
ga met me mee.

Laten we gaan
naar het land van verhalen
door onbekende streken
in herbergen en kathedralen
met jou, met jou alleen
ga met me mee.

Laten we gaan
naar het land van haar dromen
in bergen waar beken stromen
in de nacht schijnt haar Avondster
voor jou, voor jou alleen
ga met me mee.

Laten we gaan en
houd me vast
droog mijn tranen
heb mij lief
met jou, alleen met jou
ga met me mee.
An en André

Dit reisdagboek gaat over onze pelgrimstocht 'Camino de Santiago de Compostella'. Wij beginnen de tocht in Zuid-Frankrijk in Saint-Jean-Pied-de-Port. We volgen de Camino Francés, die vanaf hier ongeveer 800 km is. In 2015 heeft onze dochter Josien (josien.waarbenjij.nu) deze tocht gedeeltelijk gewandeld. Een tocht van hoop dat zij haar kanker zou kunnen overwinnen. Dat is helaas niet gelukt. In mei 2016 is Josien overleden. Ter nagedachtenis aan haar gaan wij, haar ouders, deze pelgrimstocht nu lopen. We weten dat de wandeling op de Camino heel veel heeft betekend voor Josien. Wat de tocht ons zal brengen zullen we zien. Hier doen wij verslag van onze belevenissen.

Actief sinds 15 April 2017
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 34368

Voorgaande reizen:

09 Mei 2017 - 07 Juni 2017

Camino de Santiago de Compostella

Landen bezocht: